Тема: "Застосування комп'ютера як дидактичного засобу навчання на уроках математики та фізики".
В зв’язку з активним розвитком інформаційних технологій
та їх впровадженням у різні сфери повсякденного життя стає все більш актуальним
питання формування інформаційної культури сучасних школярів. Інформаційні технології – з одного боку, це потужний інструмент для
отримання дитиною найрізноманітнішої інформації, індивідуалізації
та диференціації навчання, з іншого – це
ефективний засіб для підвищення інтересу до навчання, а також мотивації,
наочності, науковості. Для того, щоб урок був
яскравим, насиченим і нетрадиційним просто необхідно використовувати
інформаційні технології, пам’ятаючи при цьому про міру і доцільність їх
застосування. Комп’ютер можна використовувати при ознайомленні учнів з новим матеріалом і для закріплення та повторення вивченого.
При підготовці і
проведенні уроків застосовую такі основні можливості комп’ютерної техніки:
1)
підготовка друкованих роздаткових матеріалів (контрольні, самостійні роботи,
дидактичні картки для індивідуальної роботи);
2)
мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу
(презентації, навчальні відеоролики, комп'ютерні моделі);
3)
побудова таблиць, графіків, створення звітів;
4)
контроль рівня знань з використанням тестових
завдань;
5)
використання на уроках і при підготовці до них
інтернет-ресурсів.
Використання комп’ютерів на
уроках – це складний, але необхідний процес. Такі уроки викликають в учнів
справжній інтерес, примушують працювати всіх і якість знань при цьому помітно
зростає. Постійно поновлюю та розширюю свої методи використання комп’ютерів, інакще процес може стати скучним та
нецікавим. Користуючись сучасними
технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект,
активізувати процеси пізнання навколишнього світу.
Опис досвіду роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар